lördag 8 juni 2013

God morgon juni!

Jag är med i Träningsglädje-Saras facebookgrupp "Vägen till toppform", där kör hon just nu ett evenemang som hon kallar "God morgon juni" . Det går ut på att morgonträna 15 gånger under juni månad. All träning räknas.

Jag gillar morgonträning, det är lite folk ute på gatorna, luften är skön och det bästa av allt är att det blir gjort. Känslan att vara färdigtränad före klockan 7 är obetalbar. Men det är just det som är lite negativt också, ibland måste jag gå upp extremt tidigt för att hinna. Men men, en utmaning ska ju vara utmanande så jag är självklart på.

I morse blev det som sagt ett kortare löppass, ett avklarat fjorton kvar!

Någon mer som kör? 


Bild från förra året, från ett sådant där läskigt härligt morgonpass! 

1 kommentar:

  1. Jag tänker hänga med! Skönt med morgonträning! Ha en fin vecka! kram

    SvaraRadera

Kul att just du hittat min blogg, tack för din kommentar